KLUCZ skutecznej sprzedaży

absolutna NOWOŚĆ

ULOTKI nie działają...to akurat żadna nowość, jednak

trudno funkcjonować w biznesie zupełnie bez żadnych materiałów.
Co zatem można zrobić?
Piękne katalogi z prezentacją produktów? Eleganckie foldery z listą usług?
A może jakieś inne prestiżowe wydruki, które pokażą profesjonalizm Twojej firmy?
Pojawia się problem. Na co się zdecydować, aby realnie wspierać sprzedaż?

Szukając odpowiedzi lub inspiracji znajdziesz całe mnóstwo porad.
Materiał x zaprezentuje historię firmy. Materiał y pokazuje prestiż
i profesjonalizm usług lub produktów, itd. itd.

Zdradzę Ci teraz coś ważnego...
Brutalną prawdę, bez owijania w bawełnę.

Klienta nie obchodzi długoletnia historia Twojej firmy, ani prestiż, czy też
całe zestawy słów określające jak wspaniały masz biznes.
Każdego klienta interesuje tylko jego korzyść. Informacja jakie problemy
może rozwiązać oraz jak bardzo Twoja firma może być przydatna dla niego.
Całej reszcie zacznie się przyglądać dopiero w kolejnym etapie.
Szybka analiza...foldery, katalogi i cały szereg złotych rad pomijają to
co NAJWAŻNIEJSZE dla Twojego biznesu - korzyści Twojego klienta.
Zatem co teraz?

Być może TO okaże się przydatnym rozwiązaniem

KLUCZ skutecznej SPRZEDAŻY,

czyli unikatowy materiał przygotowany specjalnie dla Ciebie i dopasowany
nie do Twoich potrzeb, lecz do potrzeb Twoich klientów. Dzięki niemu zobaczą
oni wartość dla siebie, a nie to co z reguły firmy chcą pokazać. Tym sposobem prawdziwie
zwrócą uwagę na Twój biznes.
Być może zastąpisz wszystkie materiały drukowane JEDNYM.
Dzięki temu zaoszczędzisz setki lub tysiące złotych, które do tej pory lądowały
dosłownie w śmietnikach. Jednocześnie będziesz mieć w ręce FIZYCZNE NARZĘDZIE,
które realnie wspiera codzienną pracę lub procesy sprzedaży Twoich handlowców.

Wiem, że to brzmi nieprawdopodobnie, jednak FAKTYCZNIE
możesz realizować 4 cele jednocześnie:

  • WSPARCIE SPRZEDAŻY – konkretne narzędzie, które poprawia skuteczność
    nawet „świeżych” handlowców.
  • OSZCZĘDNOŚĆ – przestajesz tracić pieniądze na zbędne wydruki i ulotki.
  • BUDOWA WIZERUNKU FIRMY – oczywiście pięknie oprawimy materiał graficznie.
  • ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW – dzięki wsparciu sprzedaży w połączeniu z oszczędnością.

Aż wstyd się przyznać, że wcześniej na to nie wpadłam... mimo 15 lat w marketingu...
jednak mam solidne wytłumaczenie.

Dopiero połączenie mojej wiedzy i analiz z doświadczeniem
trenera sprzedaży, okraszone tygodniami energetycznych dyskusji i wręcz sprzeczek,
doprowadziło do stworzenia nowego wymiaru oferty handlowej.
To oznacza, że czegoś takiego nie napisze nawet najlepszy copywriter czy marketingowiec.
Samodzielnie nie stworzy nawet największy mistrz sprzedaży. To otwartość umysłów
dwóch ekspertów oraz determinacja, aby jeszcze skuteczniej wspierać biznesy
przy maksymalnej optymalizacji kosztów.

To synergiczne „dziecko” realnego połączenia marketingu i sprzedaży
ma jeszcze jedną niezwykłą zaletę.
Możesz je trzymać w ręce już po 9… dniach.

Beata Hodorowicz
Interim Marketing Manager. Copywriter.
szybki kontakt tutaj

copywriting Beata Hodorowicz Wiercińska

Atelier Słowa

kobieca akademia Beata Hodorowicz Wiercińska

Beata Hodorowicz

content marketing kobieca akademia

Content

grafika kobieca akademia

Grafika