ZAUFANIE. Rzetelny PRAWNIK.
Ogromne wyzwanie dla Content Marketingu oraz copywritingu, które
już w pierwszych miesiącach pokazało efekty…
Większość firm z branży odszkodowawczej w swojej komunikacji “szczeka”
a…ostrość prawniczych słów miesza się z lawiną obietnic.
Znalezienie balansu pomiędzy koniecznością dotykania naturalnej brutalności tematu,
a odpowiedzialną komunikacją, która ma szansę w sposób łagodny trafić do odbiorcy…
wielokrotnie spędzała sen z oczu…
Po kilku miesiącach z nieukrywaną DUMĄ dzielę się obrazem zaufania
jakim zostałam obdarzona.
Polski Instytut Odszkodowań. Jako pierwsza FIRMA w branży
uwierzyła oraz wdrożyła CSR. Społeczna odpowiedzialność biznesu
jest w nich każdego dnia, natomiast realizowany content marketing
stał się odbiciem oraz partnerem wspierającym POSZKODOWANYCH.
Przestrzeń AKTUALNOŚCI jest bijącym sercem komunikacji.
To dział w którym trudne tematy ubierane są w delikatne oraz wyważone słowa,
a prawnicy zgadają się i rozumieją na wyższość LUDZKICH EMOCJI. Jednym z przykładów
“gdy sprawca wypadku to RODZINA” lub “Sąd i apelacje. Dlaczego warto?”
Co więcej. Edukacja, która ma niezwykłe znaczenie ponieważ UŚWIADAMIA POSZKODOWANYCH.
Wskazuje różnice pomiędzy odszkodowaniem a zadośćuczynieniem. Pokazuje, że WIĘCEJ znaczy
więcej. Warto również zwrócić uwagę na różnice pomiędzy firmami odszkodowawczymi.
Kolejnym krokiem idealnie uzupełniającym elegancki wizerunek jest świadomy oraz odpowiedzialny copywriting każdego PLAKATU
a także odpowiednie zastosowanie SŁÓW, które wspierają i pomagają. To zastosowanie złagodzonej wersji
klucza skutecznej sprzedaży w podręcznej, eleganckiej ofercie.
Zwieńczeniem SKUTECZNOŚCI strategii content marketingu są EFEKTY w liczbach
a już wkrótce z znaczących odznaczeniach oraz wyróżnieniach. CDN…