Copywriting dla Fotografa

Być może niebanalnie…
Być może tylko bardziej „po ludzku”…

Przecież Klientem fotografa jest Człowiek – nawet jeśli to Dyrektor Hotelu, Właściciel Restauracji czy prywatnego biznesu, więc…
czasem wystarczy pominąć usztywniony i przesadnie „profesjonalny” język oraz odsłonić swoje człowieczeństwo, by współpraca na „dzień dobry” była przyjemniejsza.
O wartości wyróżnienia wśród innych w branży nie wspomnę 🙂
Nie wspomnę również, że…uwielbiam usłyszeć po pierwszej próbce tekstu „wyczułaś nas”, bo…
doskonale wiem, że „inność” nie znajduje wielu sprzymierzeńców, jednak zawsze… tych właściwych.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

copywriting Beata Hodorowicz

Studio MM

kobieca akademia Beata Hodorowicz Wiercińska

Beata

2 Biznes dobrze ustawiony

Piękny BIZNES

content marketing kobieca akademia

Copywriting